Waarschuwing voor vacaturefraude! Lees meer

Accounts Payable Amsterdam

  • Hbo
  • Amsterdam
  • Vast
  • Tijdelijk
  • Fulltime
  • Parttime

Deze vacature is niet meer beschikbaar. Klik hier voor onze actuele vacatures.

Voor een middelgroot internationaal, van oorsprong Amerikaans, advocatenkantoor zijn wij met spoed op zoek naar een enthousiaste crediteuren medewerker voor het Finance team. Heb jij ambities en zou je later wellicht ook taken van de Finance Manager willen doen? Lees dan snel verder! 

Over het bedrijf

Middelgroot advocatenkantoor in het centrum van Amsterdam

Salaris en aantal uur per week

  • Salaris: €3000 - €4500 o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring en opleiding
  • 32-40 uur per week
  • Start: Zo snel mogelijk

Over de functie

Het kantoor ligt op een pracht locatie aan het Museumplein. Het Finance team bestaat uit een Finance Manager, twee Billing Assistenten en een tijdelijke Accounts Payable medewerker. Het is een uitdagende functie waar heel veel geleerd kan worden. Daardoor is het ook heel divers en is het beslist geen eentonige baan.

Wat biedt de opdrachtgever?

een goed salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring (€3000 - € 4500);
vakantiegeld;
25 vakantiedagen; 
een vaste 13e maand;
pensioenbijdrage;
reiskostenvergoeding. 

Wat ga je doen? 

Crediteurenadministratie:

Bankbetalingen voorbereiden en inboeken;
Inkomende kosten analyseren en controleren (juiste approvals en budget allocaties);
Derdengelden betalingen inboeken;
Kasuitgaven inboeken en beheer;
Contacten met de leveranciers onderhouden.
Maand- en kwartaalafsluiting:

Bankrekeningen aansluiten;
Account Analyse (analyse van kosten o.b.v. US Tax);
Journaal posten inboeken, controleren en corrigeren;
Vaste activa inboeken;
Voorbereiden van (belasting)aangiftes (o.a. BTW, BFT (Bureau Financieel Toezicht), CIT, WKR);
Updaten en onderhouden van leveranciers-overzichten;
Nauwe samenwerking met de Billing i.v.m. Client kosten van derde partijen (bijv. vertalers, rechtbank en andere specialisten);
Deze taken zullen ongeveer 65% in beslag nemen, de overige taken zijn ad-hoc.

Wat breng je mee? 

Uitstekend in Nederlands en Engels;
Uitstekende Excel kennis;
HBO werk- en denkniveau;
Flexibele instelling, vooral tijdens maand- en jaarafsluitingen (laatste kwartaal);
Proactief;
Sterk in je schoenen staan, snel kunnen schakelen, prioriteiten kunnen stellen en communicatief vaardig (veel contact met de advocaten en partners).

Onze opdrachtgever is een US FIRM met een Branch in Amsterdam, zodoende voert zij twee administraties:

Accrual (transactie basis);
Aangiftes lokaal op transactie basis (in Euro) volgens Nederlands Belastingstelsel;
Cash (Kas basis);
Reporting to US, based on Cash accounting and according to US regulations (in USD).

Contact

Ben je enthousiast geworden door bovenstaande informatie en herken je jezelf in het gevraagde profiel? Reageer met jouw CV en korte motivatie. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen per mail welkom@projob.nl, of bel 020-5738300.

We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Projob heeft tevens een afdeling Loopbaancoaching & Training voor al jouw ontwikkelings- en loopbaanvraagstukken. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op via onderstaande button of via telefoonnummer 020-5738300.