Waarschuwing voor vacaturefraude! Lees meer

Secretaresse Marketing & Communicatie

  • Hbo
  • Amsterdam
  • Vast
  • Fulltime

Deze vacature is niet meer beschikbaar. Klik hier voor onze actuele vacatures.

Ben jij de enthousiaste secretaresse die wij zoeken? Kan jij snel schakelen en heb je een passie voor Communicatie en Marketing? Voor onze klant, een groot internationaal advocatenbureau zijn wij op zoek naar een secretaresse! Iets voor jou? Lees dan snel verder!

Over het bedrijf

Groot internationaal juridisch advieskantoor.

Salaris en aantal uur per week

  • Vanaf €2217,-/40
  • 40 uur

Over de functie

Voor onze klant, een groot internationaal advocatenkantoor, zijn wij op zoek naar een secretaresse voor de afdeling Communicatie & Marketing. Binnen de afdeling ondersteun je de Group Director BD, Communication & Marketing, alsmede de team managers BD Operations, Marketing en Business Development. Het is een jong, energiek en enthousiast team met een open en informele sfeer. In dit team moet je snel kunnen schakelen en veel verschillende ballen in de lucht kunnen houden.

Functie-taken:
  • Telefonisch contact met interne- en externe cliënten, je neemt berichten aan en handelt vragen en informatieverzoeken af;
  • Zelfstandig voeren van correspondentie (veelal per e-mail) in het Nederlands en Engels;
  • Het ondersteunen van het declaratieproces;
  • Het agendabeheer en boeken van vergaderruimtes voor besprekingen;
  • Het boeken van vluchten en hotels;
  • Het contractbeheer voor de afdeling C&M;
  • PowerPoint presentaties maken;
  • Business gifts: beheer webshop, dagelijkse uitgifte business gifts, contact met leveranciers, opvragen offertes bij speciale verzoeken en controleren drukproeven, voorraadbeheer en budgetbewaking;
  • Verzenden en voorraadbeheer drukwerk en seminar artikelen;
  • Organisatie van de portretfotografiedagen in Rotterdam en Amsterdam;
Kortom: een veelzijdige functie!

Functie-vereisten:
  • Je bent een positieve, accurate, flexibele en stressbestendige teamplayer;
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden, een goed overzicht behouden bij drukte en je kan prioriteiten herkennen;
  • Je hebt goede digitale vaardigheden en niemand hoeft jou iets uit te leggen over het Microsoft Office pakket: je bent zeer bedreven in Word, Excel en PowerPoint;
  • Een uitstekende taalvaardigheid in zowel Engels als Nederlands is vereist en tevens een hbo werk- en denkniveau.

Contact

Ben je enthousiast geworden door bovenstaande informatie en herken je jezelf in het gevraagde profiel? Reageer via de sollicitatiebutton en voeg je CV en korte motivatie toe. Voor meer informatie bel 020-5738300.
We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Projob heeft tevens een afdeling Loopbaancoaching & Training voor al jouw ontwikkelings- en loopbaanvraagstukken. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op via onderstaande button of via telefoonnummer 020-5738300.