Waarschuwing voor vacaturefraude! Lees meer

Secretaresse Notariaat (Corporate) Amsterdam

  • Mbo
  • Amsterdam
  • Vast
  • Fulltime

Deze vacature is niet meer beschikbaar. Klik hier voor onze actuele vacatures.

Voor de uitbreiding en versterking van de praktijkgroep Corporate zijn wij voor een toonaangevend juridisch kantoor in Amsterdam op zoek naar een secretaresse notariaat. Herken jij jezelf in de onderstaande omschrijving? Reageer dan snel!

Over het bedrijf

Groot internationaal juridisch advieskantoor.

Salaris en aantal uur per week

  • €2217- €3626
  • 40 uur

Over de functie

Binnen deze praktijkgroep en in deze functie ondersteun je een aantal kandidaat notarissen in hun dagelijkse praktijk en ontzorg je zo optimaal mogelijk op elk gebied. Het notariële team binnen deze praktijkgroep is jong en enthousiast. Het is een veelzijdige functie met een breed takenpakket en geen enkele dag is hetzelfde. Inhoudelijk is het interessant werk, ieder op zijn eigen niveau, kennis en interesse. Er heerst een open, informele sfeer waar men gelijkwaardig met elkaar omgaat en waar veel kennis wordt overgedragen en gedeeld. Het is accuraat en secuur werk. Als je de processen leert kennen, dan kan je bepaalde taken naar je toe trekken.

De werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Het aanmaken en bijhouden van dossiers zowel digitaal als hard copy;
  • Monitoren van de retournering van volmachten/stukken en het controleren van de tekenbevoegdheid;
  • Telefonisch contact met interne- en externe cliënten;
  • Het klaar maken van de akten voor ondertekening en vervolgens diverse taken ter afhandeling van het dossier (versturen van stukken naar cliënten / wijzigingen doorvoeren bij de kamer van koophandel / bijwerken van registers van aandeelhouders);
  • Je bewaakt het overzicht in de te hanteren procedures binnen een dossier en bereidt het zo ver mogelijk (zelfstandig) voor;
  • Cliëntgegevens bijhouden (wettelijke identificatievereisten);
  • Veelvuldig telefonisch contact met externe instanties (Kamer van Koophandel, rechtbanken en adviseurs);
  • Het uitwerken/verzorgen van correspondenties (Nederlands én Engels).
Opstellen van declaraties;
  • Verzorgen van legalisaties;
  • Archiveren van dossiers:
  • Recherches Kamer van Koophandel en andere openbare registers;
  • Ondersteuning bij transacties;
  • Agendaplanning voor de (kandidaat)notarissen, voorbereiden van vergaderingen (intern/extern).

Functie eisen:
  • Je bent proactief, accuraat, flexibel, stressbestendig en kan goed zelfstandig werken;
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en je kunt goed prioriteiten herkennen;
  • Je hebt goede digitale vaardigheden, niemand hoeft jou iets uit te leggen over het Microsoft Office pakket; je bent zeer bedreven in Word, Excel en Powerpoint;
  • Je hebt een uitstekende taalvaardigheid in zowel Engels als Nederlands.

Contact

Ben je enthousiast geworden door bovenstaande informatie en herken je jezelf in het gevraagde profiel? Reageer via de sollicitatiebutton en voeg je CV en korte motivatie toe. Voor meer informatie bel 020-5738300.
We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Projob heeft tevens een afdeling Loopbaancoaching & Training voor al jouw ontwikkelings- en loopbaanvraagstukken. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op via onderstaande button of via telefoonnummer 020-5738300.